pühapäev

Mustika-kamavaht

300 g (külmutatud) mustikaid
4 spl suhkrut
1 tl vanillisuhkrut
1 dl kamajahu
2 dl vahukoort
(2 cl likööri Vana Tallinn)

Suru mustikad katki ja sega suhkru ning vanillisuhkruga. Lisa kama ning sega ühtlaseks. Vahusta koor, sega ettevaatlikult marjasegu hulka. Julgemad võivad lisada ka pisut Vana Tallinna likööri . Jaga magustoidupokaalidesse ning lase tunnike külmkapis maitsestuda.



Ma ei saa nüüd sada protsenti öelda, kuidas see magustoit oleks "tegelikult", sest - üllatus üllatus - ma tegin seda piimavabast vahukoorest, ja - üllatus üllatus - seda pakist välja pigistades olin ma kindel, et ei seda vahustata. Kaks päeva hiljem tuli kirjaoskajast (!) mees koju ja luges pakilt välja, et seda kreemjat massi siiski vahustatakse ka. Mhh. Et siis kreemine tulemus tuli mul, kuid proovin kindlasti kunagi järele ja vahusema lõppresultaadi (peaks olema veelgi mõnusam).
EDIT: Vahusem tulemus proovitud, viis lausa keele alla!
Mulle magustoit väga meeldis: tõepoolest, kellele meeldivad kama ja mustikad, proovige järele! Nagu päris, ja uskumatu, kuid ongi päris. Hoiatan ainult: sellest kogusest ei saa rohkem kui kaks kausitäit. Meil kadusid need kaks kausitäit liiga kiiresti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar