reede

Maasikarullbiskiit

5 muna
2 dl suhkrut
1 dl nisujahu
1 dl tärklist
1 tl küpsetuspulbrit
maasikatoormoosi

Rullbiskviidi valmistamiseks vahusta munakollased suhkruga. Seejärel vahusta eraldi kausis munavalged ja lisa vahustatud munakollastele. Lisa omavahel segatud kuivained ja sega läbi. Vala tainas küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Küpseta 200kraadises ahjus 10 minutit. Kummuta valmis biskviit teisele, suhkruga ülepuistatud küpsetuspaberile. Eemalda küpsetamise ajal rullbiskviidi all olnud paber, niisuta seda kraani all ja pane rullbiskviidile peale, et säilitada biskviidi niiskust. Lase biskviidil jahtuda. Kata jahtunud biskviit hulga maasikatoormoosiga ja keera see rulli. Soovitavalt annad nüüd biskviidil natuke "tõmmata", kuid kui kannatust pole, siis maitseb see ka kohe hää!

(biskviidipõhja koostisained Lia Virkuse ja Angeelika Kangi kokaraamatust "100 kooki 2")


Mis ma oskan kosta: vaatamata niisutamisele tekkisid rullbiskviiti ikkagi keeramisel väikesed praod, samas võibolla oleks ma pidanud laskma sel alguses natuke rohkem jahtuda ja pärast natuke rohkem aega andma, et maasikatoormoos sisse saaks tõmmata, enne kui rulli keerama hakkasin. Lõpptulemusena ei karanud need pisipraod väga silma ja ma olen hullult rahul oma elu esimese rullbiskviiditeoga: miks ma seda küll varem ei teinud?! Mulle ju hullult maitseb rullbiskviit. Tegelikult tean küll: ma arvasin, et ei saa sellega hakkama. Tegelikult on see lihtne. Ausalt ausalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar