esmaspäev

Toekas aedvilja-hakklihapada

500 g hakkliha
pool kapsast
2 porgandit
3 dl riisi
0,5 l vett
soola
lihaüldmaitseainet

Pruunista hakkliha pannil, maitsesta lihaüldmaitseainega ja tõsta ahjuvormi. Hauta tükeldatud kapsas potis kaane all sortsu veega 10 minutit. Puhasta ja riivi samal ajal porgandid. Sega omavahel hakkliha, hautatud kapsas, riivitud porgandid ja toores riis, vala üle soolaga maitsestatud veega. Küpseta ahjus 200 kraadi juures 1 tund.

(retseptipõhi raamatust "Allergia & toit")


Algses retseptis oli sees TERVE kapsas - no ei kujuta mina ette, milliste minikapsastega autor süüa valmistas. Mul oli pool kapsast, lisaks veel hirm, et kuhu ma sellise laadungi kapsaga küll minema peaksin, see ei mahu mu hiigelsuurde ahjupotti äragi. Õnneks mahtus, kuid rohkemat tõepoolest vaja ei läinud.
Toekaks nimetaksin ma seda rooga riisi tõttu: oi kuidas alguses sai kahtlustatud riisi-kapsa kooslust, kuid kõlbas süüa küll ja maitses hea ka. Saadud kogus toitu on küll suuuuur, sellega tuleks arvestada (et siis vajadusel teha ainult pool kogusest).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar