esmaspäev

Šokolaadiampsud

25 g kakaopulbrit
60 g toasooja võid
110 g suhkrut
1 dl õunapüreed
1 tl vaniljesuhkrut
170 g nisujahu
1 tl küpsetuspulbrit
0,25 tl soola
2 sl tuhksuhkrut

Sega kokku toasoe või, kakao ja suhkur. Lisa õunapüree (mina püreerisin ühe õuna) ja vanillisuhkur. Eraldi nõus sega jahu, küpsetuspulber ja sool. Lisa jahusegu ettevaatlikult kakaosegule ja sega tainaks. Vormi tainast umbes kreeka pähkli suurused pallid ja pane paberiga kaetud küpsetusplaadile, jättes pallide vahele umbes 2 cm ruumi. Küpseta ahjus 200 kraadi juures umbes 10 minutit ja lase plaadil 1 minut jahtuda. Raputa peale tuhksuhkrut.

(retsept Toidutarest)


Nüüd lugedes saan aru küll, millega olen juba puusse pannud: ma viskasin tuhksuhkru ka tainasse... Aga tõsiselt head pehmed SUUSSULAVAD küpsised tulid, soovitan väga! Ma olen lausa üllatunud, et nii osav olin. Esimest korda kasutaksin seda suussulavad-sõna ja ausalt, see on täielikult omal kohal. Pool kogusest oli sisse ahmitud juba enne seda, kui küpsised jahtudagi oleksid jõudnud.
Aa, lisan seda ka, et algretseptis oli või asemel sees võimalus kasutada ka margariini, ise küpsetasin esmakordselt palmirasvaga. Oh ma olen nii õnnelik, et selle lõpuks järele proovisin! Muna- ja piimavaba küpsetis kohe hoobilt olemas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar