laupäev

Tatra-kanahakklihahautis

3 dl tatart
2 porgandit
1 sibul
400 g kanahakkliha
soola
musta pipart

Pane pestud tatar veega tulele, keeda pehmeks ja maitsesta soolaga. Vajadusel lisa keemise ajal vett. Koori porgandid ja riivi jämeda riiviga, koori ja haki sibul. Pruunista porgandit, sibulat ja hakkliha pannil õlis 6-8 minutit, maitsesta soola ja pipraga. Kalla pannitäis potti tatra juurde, sega korralikult läbi ning hauta 10 minutit. Maitsesta vajadusel veel soola-pipraga.

(retseptipõhi Lia Virkuse ja Pille Endeni "Nutika perenaise kokaraamatust")


Põhimõtteliselt ma tegin sama retsepti, kuid siinsest nimekirjast olen välja jätnud tomati. Et siis kes tahab, võib hakklihale lisada ka kaks tükeldatud tomatit. Mina lisasin ja mulle ei meeldinud. Ma ei ole vist hautatud tomati sõber.
Seda peab aga küll mainima, et kuigi ma ei teadnud sedagi, kas ma tatra sõber olen, siis väga maitsev tulemus tuli. Järgmine kord peaks ainult poole kogusest tegema, sest üksinda süües (tegingi nädala sees, sest mees arvas juba ette, et temale tatar ei kõlba) saab muidu kogus liiga suur.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar